1 Naposledy upravil: zdenek2013 (14-10-2016 09:24:35)

Téma: recenze lodních servisů

určitě hodně z vás má k tomuto tématu mnohé k napsání,tak do toho...také sem příležitostně napíši své zkušennosti

2

Re: recenze lodních servisů

No nevím kolik lidí Ti zde napíše negativní recenzi.Dle mého krátkého postřehu hodně lidí bude brblat u piva na servis,ale asi veřejně to moc psát nebude si myslím.Já zatím naštěstí moc zkušeností nemám,ale jednu přeci z mého malého motoru co mám na gumáku na ryby a to Suzuki 5HP dvoutakt.Tento motor jsem koupil již jetý a je pravda,že moc nestál.Původní majitel mne upozornil na specifika startování a občasného chcípání motoru s tím,že je potřeba vyměnit svíčku a seřídit karburátor a bude vše ok.Svíčku jsem dal novou a výsledek žádný.Několikrát jsem musel rybolov ukončit a dopádlovat ke břehu.Proto jsem se obrátil a popsal závadu na servis http://www.bohemiayacht.cz/ ,kde jsem měl motor u pana Adamce skoro týden včetně testování motoru v sudu.Dle jeho vyjádření vyčistil a seřídil karburátor a motor prý lépe běžet nebude z důvodů jeho opotřebení.Na rybách jsem potom zase dopadl jak sedláci u Chlumce a musel pádlovat.Po této zkušenosti jsem byl přesvědčený,že jsem udělal špatný nákup a motor potupně odložil do sklepa.Když jsem vezl svou současnou loď na posezóní výměnu náplní do servisu pana Srby http://www.masterservice.cz/ vzal jsem motor  s sebou a chtěl vědět jestli má cenu se s motorem dále trápit.Přdem jsem ho upozornil,že nehodlám moc investovat do motoru a bude asi na odpis.Při mé návštěvě jsem byl mile překvapen,když jsem dostal odpověď,že motor je ve velice dobrém stavu,jen přísával díky špatnému šroubku a těsnění u karburátoru falešný vzduch a to byl důvod všech problému s motorem.Od té doby motor šlape jak hodinky.To je jen má malá zkušenost se servisem co jsem zažil.

3

Re: recenze lodních servisů

děkuji za příběh s hezkým koncem

4 Naposledy upravil: Sullaco (14-10-2016 13:56:44)

Re: recenze lodních servisů

Někde tu mám recenzi na to co se mi stalo kdysi v Roudnici u Imráka. O pár let jsem si to se starým pánem vyříkal a dobrý, nicméně nynější mladý pán prostě nereaguje na to, když si chcete kupříkladu koupit závěsný motor, nereaguje když se ptáte na cenu toho a toho atd, ptáte se zda má 50m řetězu, jo máme, ok jedu z Bíliny, jo přijeďte, přijedete a najednou zjistí, že má jen 40... atd. atd. No jejich smůla. Dále jsem byl zákazníkem jisté firmy v Litoměřicích se zaručeně největším eshopem v republice, kde vše mají, vše vědí. Akorát sliby, chytré kecy, všichni jsou blbí atd, každá položka skladem minimálně několikrát, pak 3 neděle čekání a nakonec hrozný údiv, když zboží už nechcete, o zakázkové práci, kdy naslibují, že zkurvenou věc x krát dodělají a nedodělají, pak slíbí, že to dodělají po sezoně a už se ani neozvou, česká klasika, už nikdy ale opravdu nikdy více. Naposledy vcelku solidní jednání firmy Boat service Klimeš, i když jsem zvědav co bude s pár měsíců udělaným foulingem co se začal loupat. Dobré jednání a ochota je v Avar Yachtu, spokojenost je taky s boat007, s Lodní Servis.cz a to je asi vše...

Crownline 250 CR

5

Re: recenze lodních servisů

děkuji ti za zkušennosti (bohužel vztekem a penězi placené)

6 Naposledy upravil: Sullaco (15-10-2016 09:51:43)

Re: recenze lodních servisů

Ještě jedna pozitivní zkušenost Marinesport.cz Dále, kdo si chce nechat obšít koberec, nebo cokoliv udělat z koberce, vřele doporučuji firmu Carpeta Praha, takové jednání a přístup (super) jsem už dlouho nezažil.

Crownline 250 CR

7

Re: recenze lodních servisů

Fajn vlákno. Takový zkušenosti ušetří lidem hromadu peněz. Já do servisů moc nejezdím. Všechno si rád dělám sám.
V zásadě nejvíc mi pomohli místní členové. Třeba Fany1000 se kterým jsme zgenerálkovali celý motor. Pak Packa, který mi vytrhl trn z paty už hodněkrát.... no a hromada dalších lidí (maxík, davidovo rady, atd., atd.). Omlouvám se všem, které jsem vynechal, ale asi bych tu jmenoval většinu členů. smile
Ze servisů ale musim vyzdvihnout p. Lísku z Týnce. Tak šikovnýho chlapíka člověk potká párkrát za život. Motory dělá celý život. Rozumí jim a hlavně se nesnaží lidi obrat.

8 Naposledy upravil: zdenek2013 (15-10-2016 14:32:39)

Re: recenze lodních servisů

svěřil jsem na jaře 2015 loď do lodního servisu ve Zbýšově (http://www.lodni-servis.cz/sluzby/) naštěstí pouze 1x,a to kvůli antifoulingu,který je provedený dobře,bylo však potřeba práci intenzivně hlídat zvláště poté,co jsem objevil nedotřenou jednu z vrstev základu (!!!) a k tomu proříznutý kablík sondy echolotu,což mě zlobí dodnes a stejně tak dodnes mi pan majitel servisu je schopen veřejně před svými obdivovateli vyčítat můj tehdejší intenzivní dohled nad jeho lidmi,které v tu dobu nebyl schopen si pohlídat sám,navíc dělník provádějící broušení tvrdil,že kablík nepoškodil,tedy že mé tvrzení evidentně čerstvého poškození se nezakládá na pravdě...obrázek o takovém přístupu si každý udělá sám,já to považuji již z principu za nehoráznost ,bylo mi dokonce toho majitele líto,dovezl jsem mu tehdy čokoládu na uklidnění (stres z nahromaděné práce, problémy)...

stejný pan majitel, kdy ještě zřejmě nebyl semletý svým  4-letým podnikáním v lodním byznysu mi před 3 roky však maximálně pomohl loď dopravit z Anglie a velmi dobře poradil při stavbě,na nákup i zapůjčil měřák osmozy,tedy super přístup...

na podzim 2015 jsem ve stejné dílně nechal udělat (bezchybně s domluveným termínem na počkání) garanční servis spalováku, letos však stejný servis již vyžadoval přistavení lodě či jen demontáž malého motoru 9,9hp kvůli garanci a zazimování s přítomností na cca 2 týdny, což jsem na základě výše uvedené zkušennosti odmítl a servis neprodleně provedu v jiné autorizované dílně

pokud se přežene hranice stlačení mzdy zaměstnanců,dojde zákonitě k nižší kvalitě odváděné práce v jakémkoliv podnikání či na jakkoliv drahé lodi,proto jsem rád,že jsem si drtivou většinu prací na lodi stejně jako většina z vás udělal sám

během nákupů dílů na loď mi vždy dobře poradil p.Mikýsek,či p.Navrátil z Avar Yachtu,v Marine Sportu byly nějaké zmatky v podobě chybně zaslaných dílů,ale dořešili to obratem,byť se zbytečnými vědátorskými komentáři,celkově však s žádným dodavatelem dílů zásadní problém nebyl

9

Re: recenze lodních servisů

Sullaco napsal:

Ještě jedna pozitivní zkušenost Marinesport.cz Dále, kdo si chce nechat obšít koberec, nebo cokoliv udělat z koberce, vřele doporučuji firmu Carpeta Praha, takové jednání a přístup (super) jsem už dlouho nezažil.

s Marinesport má zajímavou zkušennost p.Kuna a třeba nám to sem napíše,dle mého by vyhrál pomyslnou metu za nej příspěvek,tím mám na mysli máslo na hlavě toho servisu,nikoliv zákazníka

10

Re: recenze lodních servisů

Zdendo, do Zbýšova k p. Holoubkovi jezdím už léta se všema loděma a zatím max. spokojenost, jen člověk nesmí čekat, že to bude na počkání. Od té doby, co servisuje pro celou policii, je to v pr... Nejhorší je, že se p. Holoubek ještě nenaučil říkat NE, pořád jako na začátku se snaží všem vyhovět, jenže na to nejsou kapacity ani lidi a opravdu to není malou výplatou, ono sehnat šikovné lidi, co jsou ochotní být v práci v sezoně i o víkendu, když to hoří a je práce moc, je prostě problém. Ty státní zakázky pro policii mu vůbec nezávidím, vím, že kdyby mohl, tak z toho vycouvá, ale už je pozdě. Nechci ho obhajovat, umí, je ochotný, ale problém může nastat vždy, o tom žádná. Za mě doporučení má, ale vzhledem k tomu, co má práce to myslím není nic platný.

Co se ostatních týče, tak souhlas, p. Valuch z Marine sportu bez problémů, vždy spokojenost, p. Navrátil v Avarychatu také. Postupně si už taky většinu věcí dělám sám, je to hned a sobě si to člověk neošidí smile

MAXUM 1900 Bowrider a Mercruiser 3,0 LX _ 112 032

11 Naposledy upravil: zdenek2013 (15-10-2016 17:18:41)

Re: recenze lodních servisů

- garanční servis na počkání po předem domluveném termínu je běžná praxe kdekoliv (motor)
- říkání NE má význam v situaci přeplněných kapacit, nikoliv po objednaném odsouhlaseném termínu 6 měsíců předem (AF)

- neschopnost přiznat jakékoliv vlastní pochybení o profesionalitě, či slušnosti  nesvědčí 
- jiné zakázky mě neberou,chci jen to co si zaplatím a bez chyb
- za mě tedy palec dolů,stačilo

12 Naposledy upravil: my65hp (15-10-2016 18:53:18)

Re: recenze lodních servisů

No tam s Marinesport ,panem Valuchem a zejména s tou jeho vypečenou manželkou jsem udělal tak otřesnou zkušenost,že se tam neukážu a počítám do Podolí pojedu přes Beroun,abych se vyhnul veslařskému ostrovu .¨
Nejdřív jsem tam loni dal na vyčištění  palivovou soustavu bo se mi to kuckalo ,,Ok zaplatil jsem 3 tis ,,  že to je v pořádku  , odvezl to na Labe ,, a po 15 km , mně museli vytáhnout z plavební komory bo  motor KO

Pak sem to musel dovést znovu do Marinesport na reklamaci

prvně -jsou to 2 vstřikovací trysky ,, ptám se tedy , nechce to tedy vyměnit všechny ?? nene , to je ok , jak to dvě přežili , budou ok ,
dobře tedy ,, objednali 2 trysky po 5 tis , Dodání 10 dní ) vyměnili je ,prý to je v pořádku ,, no a za ostrovem motor zase zdechnul.
Tak prej  ještě to chce další 2 trysky + 10 tis ...  dodání 10 dní ,, ale s tím že dodavatel  si vzal dovču tak 20 dni ,, to vše v sezoně .

Trysky pořád nešli , říkám dejte mi ty staré vezmu je do servisu vstřikování ,,,přijedu pro ně  a trysky najednou namotovoaný .. zase to zdechlo , ale nechal jsem trysky otestovat v Hradci a byly v pořádku ,,

Takže teď kupte palivovou vysokotlakou pumpu ,, my vám ji kupovat nebudeme " ok ,,   koupil jsem palivovou pumpu za 16 tis , podle toho co mi Valuch řekl a podle čísla co mi dal .
No a ted přišlo  fakt vtipné  faux pas ,,  Pumpu jsem koupil ,,,  a......... nešla tam ..  prostě mi dal špatný  číslo výrobku ,,dal mi tedy jiný , to už pumpa stála  800 Kč .... no a.... ta tam taky nešla !!!!!

Ok , šel jsem tedy do Avar Yachtu a tam mi pumpu prodali správnou ,, za 7500 CZK ...  ta tam šla . Valuch to po 2 měsících namontoval ,,  (v sezoně)  a ... za ostrovem to zase chcíplo ,, Systém pokus omyl nevyšel . ¨

Ještě se ho ptám , zdá se mi že to nedobíjí ,, ON je to ok ,   nebylo , seškvařený  držák pojistky . Vyměnil jsem si sám .¨

No a ještě jsem se ptal , nezdá se mi podávací palivové  čerpadlo ,, ON , je to ok ,, no a bylo  samo sebou skoro nefunkční .

Nakonec jsem to dal do Shoon boot tam to měli za týden , bylo to to podávací čerpadlo a zanesený  vyskotlaký filtr  tedy ,,, cca 5 tis oprava ,,

Valucha jsem poslal do prdele , ještě to skončilo na polici a ty ho poslali do hajzlu taky .






http://img20.rajce.idnes.cz/d2001/13/13359/13359684_3fd4c405b5d6c605c0008de824cfc4a7/images/IMGS9372.jpg?ver=2

http://img20.rajce.idnes.cz/d2001/13/13359/13359684_3fd4c405b5d6c605c0008de824cfc4a7/images/IMGS9398.jpg?ver=2

http://img20.rajce.idnes.cz/d2001/13/13359/13359684_3fd4c405b5d6c605c0008de824cfc4a7/images/IMG_2151-vert.jpg?ver=2

http://img20.rajce.idnes.cz/d2001/13/13359/13359684_3fd4c405b5d6c605c0008de824cfc4a7/images/IMG_6458.jpg?ver=2

13

Re: recenze lodních servisů

děkuji za nejsilnější příspěvek a přeji ,aby to nezlobilo

14

Re: recenze lodních servisů

Díky ,  Schonboot mi  vrátil motor o 10 koní  silnější a se sametovým chodem . Letos bez  problému

15

Re: recenze lodních servisů

kdo nic nedělá,nic nezkazí a je jasné,že každý servis něco občas podělá,či se jen něco nepovede,pak záleží jen na serioznosti přístupu,ničím jiným se ostuda zachránit nedá...

16

Re: recenze lodních servisů

my65hp napsal:

Díky ,  Schonboot mi  vrátil motor o 10 koní  silnější a se sametovým chodem . Letos bez  problému

ještě,že tak

17 Naposledy upravil: Sullaco (17-10-2016 17:43:54)

Re: recenze lodních servisů

Já bych napsal zkušenost s tím super e-shopem, opravnou a prodejnou na cokoliv z Litoměřic ale bohužel mám jenom jedny nervy. Věřte že by to také bylo zajímavé počtení na téma jak se dodržují termíny zakázky, jak se neprve vše umí a zákazník je debil, když chce počas zakázky práci kontrolovat a radit s provedením /nestandartní zakázka) aby to ve finále klaplo aby pak ve finále práce nejen že nebyla hotova ale byla provedena ještě na hovno nemluvě o tom, že se to pak ani oproti obrovským slibům nedodělá... Ne nemám na to nervy.... I já se snažím dělat si na lodi vše sám, za přispění přátel, tohoto fora atd. protože mé zkušenosti jsou v pravdě strašné a dodnes se divím, že jsem při mých nervech nedal ještě někomu na tlamu.

Crownline 250 CR

18

Re: recenze lodních servisů

Sullaco napsal:

Já bych napsal zkušenost s tím super e-shopem, opravnou a prodejnou na cokoliv z Litoměřic ale bohužel mám jenom jedny nervy. Věřte že by to také bylo zajímavé počtení na téma jak se dodržují termíny zakázky, jak se neprve vše umí a zákazník je debil, když chce počas zakázky práci kontrolovat a radit s provedením /nestandartní zakázka) aby to ve finále klaplo aby pak ve finále práce nejen že nebyla hotova ale byla provedena ještě na hovno nemluvě o tom, že se to pak ani oproti obrovským slibům nedodělá... Ne nemám na to nervy.... I já se snažím dělat si na lodi vše sám, za přispění přátel, tohoto fora atd. protože mé zkušenosti jsou v pravdě strašné a dodnes se divím, že jsem při mých nervech nedal ještě někomu na tlamu.

děkuji za příspěvek,čím víc jich tu bude,tím je větší  šance na snahu o nějaké zlepšení,mimochodem co je to  za prodejnu a "super servis" v Litoměřicích?

19

Re: recenze lodních servisů

Gimijacht nebo jak se to píše.

Crownline 250 CR

20

Re: recenze lodních servisů

Sullaco napsal:

Gimijacht nebo jak se to píše.

mě ten p. Mikýsek vždy dobře poradil,díky němu mám v lodi bezúdržbová naprosto spolehlivá čerpadla Whalle Gulper,která nemusím pořád čistit (na rozdíl od výrobcem montovaných),díky němu mám ukazatel polohy kormidla včetně budíku i snímače,atd., navíc po telefonu ochotně vysvětlil zapojení...

je to další příklad rozdílu mezi pouhým dodáním zboží a výkonem servisní práce, jediná pomocná ruka je bohužel vždy na konci vlastního ramene

21

Re: recenze lodních servisů

Nj. tak si měl holt štěstí a já smůlu i když co jsem slyšel od lidí z jezera, co si nechali taky něco šít, taknemlich to samý. Žasnu, když tak umí zapojovat, že mi nedokázal správně ani zapojit spínač na rozsvěcení světel. No nebudu si kazit den... Buď rád, že jsi spokojen... O tom to je smile

Crownline 250 CR

22 Naposledy upravil: zdenek2013 (18-10-2016 15:04:51)

Re: recenze lodních servisů

Sullaco napsal:

Nj. tak si měl holt štěstí a já smůlu i když co jsem slyšel od lidí z jezera, co si nechali taky něco šít, taknemlich to samý. Žasnu, když tak umí zapojovat, že mi nedokázal správně ani zapojit spínač na rozsvěcení světel. No nebudu si kazit den... Buď rád, že jsi spokojen... O tom to je smile

on to nezapojoval,jen mi vysvětlil co kam přijde a funguje to,měl jsem tedy asi štěstí,nemám žádný důvod si stěžovat,ale i kdyby se něco nepovedlo ,nevěřím tomu,že by začal za rok a půl pomlouvat to,že jsme něco řešili k mé spokojenosti,což se naopak stalo ve Zbýšově,kdy všemi obdivovaný p.Holoubek si za půldruhého roku otevřel někde ústa a na pivu od někoho jiného jsem se to dozvěděl,proto jsem to zveřejnil až nyní,to je ta nehoráznost,o které jsem psal,netušil jsem,že vůbec existuje nějaký problém...

Je zcela normální,že když se něco dělá,tak se i něco tu a tam nepovede,ale začít pak po více jak roce pomlouvat zákazníka je opravdu "profesionální přístup".
Zaměstnanci co to tehdy trošku dodrbali (kromě toho truhlíka co mi profiknul kablík) už na to určitě dávno zapomněli,nebyl žádný důvod si to vůbec nějak pamatovat,vyřešil jsem to s nimi hned na místě k mé plné spokojenosti a velice ochotně mi hned pomohli a vyšli maximálně vstříc,namíchali trochu nového základu a dotřel jsem si to ještě za čerstva sám a nemám z toho žádný problém na rozdíl od majitele,který měl problém už tehdy,že tu práci (dle výše uvedeného bohužel oprávněně) hlídám...vrcholem obchodního neandrtálství však v mých očích je, že si za více jak rok pustí hubu na špacír za mými zády před někým cizím, mezitím mě málem přizabije na  lodi,kterou špatně řídil,když jsem na palubě po jeho nenadálé prudké změně směru bez jakéhokoliv upozornění spadl (naštěstí se nezranil),proto si myslím své něco o nezodpovědnosti i aroganci a stačilo mi to.
Dnes už odmítám v prostředí neomylnosti cokoliv řešit,ale z počátku to bylo jiné kafe,což jsem psal a děkuji za to,dokonce bych už jen z vděčnosti nic nezveřejňoval,ale dodatečné pomluvy jsou vážně dobrým způsobem,jak si vylepšit PR profil...je smutné,že tomu odborníkovi zřejmě dodnes nedošlo,že jsem už tehdy vlastně kromě své objednané práce zachraňoval především jeho pověst,k tomu se nedá nic dalšího napsat,než bohužel...

P.S.: nic ve zlém,ale jistě nejen ve tvých očích je toto také celkem dobrý materiál pro trochu vznětlivější povahu,alespoň vidíš,že nejsi v tom "českém marastu" sám

23

Re: recenze lodních servisů

Nerad kritizuji, ale za me Valuchovi take ne  -  vydani vyplnene servisky s potvrzenou zarukou a certifikatem originalu na nove koupeny motor 5 tydnu, s udivy, nac to vse potrebuji.  Nejlepsi zkusenost s rodinou Klimesovych - boatservice. Lodim i motorum rozumi a je tam zdravy rozum.

24

Re: recenze lodních servisů

Ja pridam pozitivni zkusenost.
Petr šefr - servis lodnich motorů, Kostelec nad Labem.
Vždy, vše bez problémů opraveno, super ceny, co se domluví,  to platí.
Férové jednání. Jen je treba se domlouvat predem, jezdi opravovat lode do Norska.

25

Re: recenze lodních servisů

četl jsem příspěvek, resp. negativní zkušenost od "my65HP" chápu to, vypadá to zjevně velmi neprofesionálně.
Na druhou stranu já mám s p. Valuchem pouze pozitivní zkušenost. Oprava starého řízení, na které nejsou dostupné díly, tzn. přizpůsobení nové převodky, atd. Práce odvedena, cenově přijatelné. Jediné negativum je delší časový prostoj cca 1 měs. (mimo sezónu)